برای همه

همه چیز

برای همه

همه چیز

ثبت نام اینترنتی

بسمه تعالی

اطلاعیه

به اطلاع کلیه اهالی محترم روستای خیررودکنار می رساند که  کلیه  ثبت نام های اینترنتی وارسال فکس در دفتر دهیاری روستای خیررودکنار در ساعات اداری وروزهای شنبه،یکشنبه ودوشنبه انجام می پذیرد.

 

دفتر دهیاری وشورای اسلامی روستای خیررودکنار

بیمه سامان

بسمه تعالی

اطلاعیه

در راستای توسعه ورشد بهداشت وسلامت در خانواده ها بیمه  سامان طرحی را اجرا نموده است.دراین طرح افراد می توانند درمان های مربوط به دندان پزشکی وپوست را با نصف هزینه درمانی معمول انجام دهند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ویادریافت معرفی نامه به دفتر دهیاری روستای خیررودکنار ویا با شماره همراه 09118900782 تماس حاصل فرمایید.

                               

                                           دفتر دهیاری وشورای اسلامی روستای خیررودکنار

 

دعوت به همکاری

بسمه تعالی

اطلاعیه

بدینوسیله  به اطلاع کلیه اهالی محترم روستای خیررودکنار می رساند در راستای اطلاع رسانی بهتر عمومی،شناساندن روستا، شناخت ضعف ها وتوانمندی های بومی وشرح مصوبات،گسترش فعالیت در حوزه ارتباطات ، معرفی  عزیزان بومی موفق درحوزه های مختلف درسی،علمی ،ورزشی، دهیاری وشورای اسلامی روستای خیررودکنار اقدام به راه اندازی  وبلاگ به نشانی: kheyroudkenar.blogsky.comدر فضای  سایبری نموده است.لذا از کلیه عزیزانی که درحوزه فناوری اطلاعات،طراحی سایت،داشتن وبلاگ ویا سایت شخصی،نشر آگهی اینترنتی وسایر موضوعات مرتبط با اینترنت فعالیت  وتوانمندی هایی دارندوهمچنین ثبت اگهی  وتبلیغ محصولات ویا کسب خودویا رفع  کلیه نیازهای اینترنتی دعوت می گردد که  به دفتر دهیاری محل مراجعه ویا با تلفن دفتر در ساعات اداری روزهای شنبه، ودوشنبه تماس حاصل نمایند.

ضمنا کلیه عزیزان می توانند پیشنهادات خود را به صندوق الکترونیکی دهیاری به نشانی kheyroudkenar@gmail.comارسال نمایند.

 

                                                                           باتشکر

دفتر دهیاری  وشورای اسلامی روستای خیررودکنار

 

استخدام در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

بسمه تعالی

اگهی استخدام

دانشگاه علوم پزشکی مازندران  به صورت قراردادی از میان دارندگان دیپلم،کاردانی وکارشناسی  وفوق لیسانس دررشته پرستاری وبهیاری در شهرهای نوشهر،چالوس ،وسایر شهرهای استان مازندران نیرو می گیرد.مهلت ثبت نام تا تاریخ  اول تیرماه 1393.نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی واز طریق سایت www.mazums.ac.ir

مدارک ثبت نام:

واریز مبلغ چهار هزارتومان به حساب شماره 2178435126000 نزد بانک ملی تحت عنوان درآمد متفرقه دانشگاه به عنوان حق شرکت در امتحان برای دارندگان دیپلم پرستاری

واریز مبلغ 6000تومان برای دارندگان تحصیلات دانشگاهی به همان شماره حساب.

شرایط سنی:

داشتن  حداکثر 25 سال برای دارندگان دیپلم پرستاری و35 سال برای دارندگان کارشناسی و40 سال برای دارندگان کارشناسی ارشد.

زمان توزیع کارت:

تاریخ  سوم وچهارم تیرماه 93

 

                  دفتر دهیاری وشورای اسلامی روستای خیررودکنار

نامناسب بودن امکانات اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، رحیم سیدپور امشب به مناسبت هفته سلامت در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی مرکز بهداشتی درمانی روستای امیرود خبر داد و اظهار داشت: یک مرکز بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان از محل سفر مقام معظم رهبری در هفته سلامت در نوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این مرکز بهداشتی و درمانی جمعیتی بیش از چهار هزار و 780 نفر را در روستاهای خیرودکنار، سید علی‌کیا سلطان، امیررود و مارگیرده را زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی خود قرار می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر از شرایط نامناسب فضای فیزیکی اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان نوشهر انتقاد کرد و اظهار داشت: این مقدار فضا اصلا پاسخگوی نیاز بیماران نیست و استانداردهای لازم درمانی و بهداشتی در راستای پاسخگویی به نیاز بیماران در آن مشاهد نمی‌شود.

وی عدم جذابیت سیستم درمانی شهرستان نوشهر برای ماندگاری پزشکان متخصص را از مشکلات اصلی عنوان کرد و گفت: عمده دلایل این نارضایتی و کاهش انگیزه‌ها در اقامت طولانی مدت پزشکان متخصص، عدم پرداخت به موقع حق‌الزحمه پزشکان و پرسنل است که به ناچار از محل درآمدهای بیمارستان باید پرداخت شود.

سیدپور عنوان کرد: تمامی هزینه‌های خرید و نگهداری تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، رادیولوژی و همچنین خرید مواد غذائی برای بیماران، هزینه‌های جاری از محل درآمد اندک بیمارستان و البته با قیمت‌های بالا و آزاد انجام می‌شود که این موضوع شرایط سختی را ایجاد کرده است.

وی همچنین به برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان نوشهر در هفته سلامت اشاره کرد و گفت: اعزام کارشناسان به مدارس، عیادت از ایثارگران و جانبازان، برپایی چادرهای سلامت در نقاط مختلف شهر، کارناوال دانش‌آموزی با به همراه داشتن پلاکاردهایی با مضامین شعارهای هفته سلامت از برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر است.(متن خبر مربوط به 30 فروردین 93)

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930130001373#sthash.31diWbqJ.dpuf